One month to go!

30 juli 2013

Nog 1 maandje en dan gaat het grote avontuur beginnen. 29 Augustus stap ik in het vliegtuig naar St. Petersburg om aan een groot avontuur van ongeveer 10 maanden te beginnen!

Nadat ik vorig jaar in Indonesië ben geweest ben ik besmet geraakt met het reisvirus, als je eenmaal begint met reizen dan wil je blijven reizen, het is echt een verslaving!

Vorig jaar was het voor 4 weken, nu heb ik er na lang wikken en wegen voor gekozen om mijn baan op te zeggen en voor bijna 1 jaar weg te gaan. Je bent tenslotte maar een keer jong, en daarnaast kan ik nog lang genoeg werken!

Ik heb toch maar een blog aangemaakt zodat ik mijn avonturen toch een beetje kan delen, en zodat iedereen lekker kan wegdromen met mijn reisverhalen ;)

Mijn reisplan zie er als volgt uit:
- St. Petersburg
- Myanmar
- Indonesië
- Maleisië
- Filipijnen
- En daarna als het goed is weer naar huis!

Wanneer ik waar ben weet ik niet precies, ik laat alles op me af komen en ik zie wel wanneer ik waar terecht kom. Mijn retourticket is nog niet geboekt, dus ik heb nog geen idee wanneer ik precies terug kom!

1. Petra Molenschot-Havie:
    31 juli 2013
    Super Isabeau, ik ben ontzettend benieuwd naar je reisverhalen.. Ik wens je alvast een geweldige reis toe!! X Petra
  2. Karinka de Vos Sprangemeijer:
    31 juli 2013
    Heel veel plezier en geniet met volle teugen. Ben echt benieuwd naar al je verhalen. Tot over .................... maanden. groetjes, Karinka
  3. Joep:
    31 juli 2013
    Heel gaaf Isabeau! Ik zal je verhalen zeker gaan volgen :-D ..
    Veel plezier alvast en als we terug zijn uit Maleisië zal ik je nog wel wat tips meegeven.

Groetjes Joep
  4. Britt:
    Aftellen geblazen.
  5. Ferdi:
    1 augustus 2013
    Ey Isabeau!
    Wat een ontzettend gave zet! Ik wist wel dat je het virus te pakken had, maar dat je nog voor mij op zo'n lange reis gaat is wel erg verrassend. Wij gaan over 7 maandjes (voor een jaar), dus ik hou je in de gaten.. Wie weet of we elkaar nog ergens tegen kunnen komen. Weet je hoe je vanuit Moskou naar Mongolië gaat? Met de transsiberië express?

Gaaf joh! Succes!
  6. Mama:
    1 augustus 2013
    Lieve schat,
    Ik zal je dagelijks volgen en ben super trots op je!!!! xxx
  7. Noelle:
    7 augustus 2013
    Hey Isabeau! Heel veel plezier en geniet er vooral van!!
    Ben benieuwd naar de reisverslagen en de foto's!

Groetjes,
    Noëlle
  8. Marieke de jong:
    21 augustus 2013
    Ik vind het zoooo knap van je en hoop echt dat je een geweldig mooie ervaring(en) op gaat doen!

Groetjes Marieke
  9. Patrick:
    26 augustus 2013
    Hoi Isabeau, was een mooie dag gisteren, nlij dat je erbij was.
    Natuurlijk zijn ook de kooltjes Supertrots op je en hopen wij dat je veel mooie ervaringen zult opdoen.
    Nogmaals goede reis, geniet ervan en , niet onbelangrijk, tot ziens!
  10. Iessam:
    30 augustus 2013
    Hey isabeau!! wow dat is een rij landen!! veel plezier!!! en we wachten op je verslagen!! ;)
  11. Tineke en Wim:
    30 augustus 2013
    Heel veel plezier en wij zullen zeker je volgen via je reisblog. Liefs Tineke en Wim
  12. Moon:
    3 september 2013
    hey lieve beau
    Heeeeeel veel plezier op je grote avontuur geniet ervan!!
    ben benieuwd naar je verhalen
    xxx Moon